Для зверненнь стосовно оплатних документів
Close
Заповніть, будь ласка, форму нижче та ми з Вами зв'яжемось. Наш робочий графік пн-пт з 9:00 до 18:00
Якщо у вас є питання стосовно оформлення документів про оплату навчання, залишайте запит у формі
 
Весняний практикум для закупівельників із закупівель
в умовах війни





Оновлена прграма
Нова дата
Запрошуємо
на онлайн-семінар для уповноважених осіб з публічних закупівель

16 травня
Початок о 10:00
СПІКЕР
Наталія Заєць,
консультантка з публічних закупівель, кандидат економічних наук

Досвід роботи: понад 18 років у сфері закупівель, зокрема в Держказначействі, ГоловКРУ (нині Держаудитслужба); Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель); КМДА (як орган оскарження до 2006 року); КП «Житлоінвестбуд-УКБ», ДП НАК «Нафтогаз України» (як замовник), постійний супровід учасників, успішне оскарження процедур закупівель в АМКУ загальною вартістю понад 3 млрд грн.

1.1. Які свіжі законодавчі зміни в сфері закупівель ураховувати
• щодо воєнного стану
• щодо порядку закупівель
• щодо казначейського обслуговування
• щодо оподаткування
• щодо обмежувальних заходів (санкцій)
• щодо контрольних заходів
1.2. Що потрібно наразі для роботи в електронній системі закупівель
1.3. Як бути, якщо уповноважена особа через бойові дії не може виконувати обов'язки
1.4. Кого та як призначати відповідальним за закупівлі за Постановою № 169
1.5. Як оформляти рішення уповноваженої та/або відповідальної особи
1.6. Що врахувати, щоб не потрапити під відповідальність

2.1. Як працювати з річним планом закупівель в умовах воєнного стану
2.2. Як визначати предмет закупівлі товару, роботи, послуги
2.3. Як визначати очікувану вартість предмета закупівлі
2.4. Як виокремити із загальної потреби замовника закупівлі за Постановою № 169
2.5. Як зібрати актуальну інформацію про постачальників перед закупівлею

3.1. Які документи потрібні, щоб організувати закупівлі
3.2. Що вносити до переліку та як визначати обсяги
3.3. Як організувати роботу особи, відповідальної за закупівлі за Постановою № 169
3.4. Який алгоритм закупівель за Постановою № 169
3.5. Як бути, коли виникла додаткова потреба у закупівлі
3.6. Чи можна придбавати товари із переліку за Постановою № 169 у Прозорро Маркет

Опановуємо зміни в правовому полі
Готуємо закупівлю
Організуємо закупівлі за Постановою № 169
Програма семінару
Програма може змінюватися і доповнюватися!
4.1. Як формувати умови договору про закупівлю
в час війни про:
• предмет договору;
• ціну;
• строк дії договору;
• строки та місце постачання;
• форс-мажорні обставини;
• відповідальність сторін за невиконання зобов'язань

4.2. Чи є обмеження щодо зміни умов договору
4.3. Як прописати умови щодо розірвання договору про закупівлю
4.4. Що врахувати, коли укладаєте договір та вносите до нього зміни
4.5. Як на час воєнного стану призупинити виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що діє

5.1. Коли і як звітувати про закупівлі за Постановою № 169
• оптимальні строки для оприлюднення;
• інформація, яку оприлюднювати

5.2. Яку інформацію публікувати у разі змін до договору, укладеного за Постановою № 169
5.3. Чи притягнуть до відповідальності за порушення строків оприлюднення



6.1. Як закуповувати на суму до 50 тисяч
6.2. Як звітувати про договори на суму до 50 тисяч, укладені поза електронною системою закупівель
6.3. Як бути із закупівлями, які оголошені до введення воєнного стану:
• зміни до тендерної документації;
• розгляд пропозицій учасників;
• документи переможця процедури закупівлі;
• відхилення тендерних пропозицій;
• відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися;
• оскарження;
• моніторинг

6.4. Як укладати договір про закупівлю
6.5. Як вносити зміни до договорів про закупівлю, укладених за Законом
6.6. Що врахувати, щоб уникнути ризику визнання договору нікчемним



Укладаємо договір та виконуємо зобов'язання
Оприлюднюємо інформацію про закупівлю
Придбаваємо за Законом про публічні закупівлі
1
2
3
4
5
6
Консультацію від лектора
Відеозапис навчання
Презентацію у електронному вигляді
СЕРТИФІКАТ в електронному вигляді, що підтверджує участь у заході
Онлайн-трансляцію
Можливість поставити запитання лектору
Учасники семінару отримають
Вартість квитка
Регламент семінару

16 травня

10:00
12:30 - 12:50
12:50 - 15:30
ЧАСТИНА ІІ:

4. Укладаємо договір та виконуємо зобов'язання

5. Оприлюднюємо інформацію про закупівлю

6. Придбаваємо за Законом про публічні закупівлі

ПЕРЕРВА
ЧАСТИНА I:

1. Опановуємо зміни в правовому полі

2. Готуємо закупівлю

3. Організуємо закупівлі за Постановою № 16

ПОЧАТОК
ТРАНСЛЯЦІЇ
15:30
10:00 - 12:30
ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАННЯ
Взяти участь
Поставити запитання стосовно документів
Тисячі професіоналів різних галузей вже обрали для себе наші журнали, системи, семінари та курси.
Приєднуйтесь!
Дякую за семінар був дуже змістовним і зрозумілим! Це набагато полегшить мою роботу. І велике вдячність за ваші відповіді на наші запитання.
Наші слухачі люблять нас
Олена
Очень понравилось. Я для себя выяснила много спорных моментов. Спасибо огромное
Мені дуже сподобалось, все зрозуміло та доступно. Дякую організаторам!
секретар тендерного комітету, Тернопіль
Сергій
уповноважена особа, Одеса
фахівець з публічних закупівель, Київ
Анна
Ми завжди поруч, коли потрібні правильні рішення
Переглядай семінар тут
Секретний пароль для перегляду семінару, кожен клієнт після оплати отримав на електронну адресу
Проблема з якістю трансляції
Якість зображення та звуку напряму залежить від швидкості вашого інтернет з'єднання. Покращити інтернет з'єднання можна закривши не потрібні вкладки браузера та інші програми, які не використовуються.
Не відображається відео
  • Спробуйте оновити сторінку (клавіша F5)
  • Переконайтеся, що на вашому пристрої відображаються ролики YouTube, це обов'язкова умова.
  • Спробуйте змінити браузер. Рекомендовані останні версії браузерів: Google Chrome, Mozilla Firefox


Інші проблеми
  • Спробуйте оновити сторінку (клавіша F5)
  • Якщо на вашому пристрої трансляція йде без звуку, а інші учасники пишуть, що звук є, перевірте гучність динаміка.
  • Рекомендуємо переглядати трансляцію на комп'ютері. На цьому девайсі вона стабільніша та зручніше писати запитання в чат, ніж на телефоні.
  • Рекомендований браузер для перегляду: Google Chrome, Mozilla Firefox.

Контакти
докладна інформація —
у Департаменті
освітніх програм MCFR


0 800 21 12 20

(усі дзвінки по Україні безплатні)
profseminar.com.ua


Made on
Tilda