Обговоримо все, що уповноважена особа має знати про договір
Допоможемо діяти за законом і враховувати зміни
Навчимо застрахуватися від нечесного контрагента
Опрацюємо та вирішимо проблемні моменти у ваших договорах та додаткових угодах

У ПРОГРАМІ ЗАХОДУ ПЕРЕДБАЧЕНІ:
МОЖЛИВІСТЬ ВІДКОРИГУВАТИ ВЛАСНУ ЗАКУПІВЛЮ
Візьміть з собою посилання (№) на ваші закупівлі у Prozorro. Спільно зі спікером зможете дослідити та вирішити проблемні моменти саме вашої конкретної закупівлі, договору, змін до договору.
РОБОТА В ГРУПАХ
Під час практичної частини заняття ви разом із колегами зможете напрацювати оптимальні рішення для власних закупівель.
ПРОСТО, ПОКРОКОВО, ПРАКТИЧНО спікер пояснить:
1. Хто формує проєкт договору та що має врахувати уповноважена особа
2. Які умови прописувати у договорах, укладених без використання ЕСЗ
3. Що має містити проєкт договору про закупівлю та як його умови можуть вплинути на виконані зобов'язання
4. Що врахувати у договорах на закупівлю електроенергії та комунальних послуг
5. На які умови договорів підряду звернути увагу
6. Що врахувати у договорах, укладених під час закупівлі у Прозорро Маркет
7. Як правильно оприлюднювати інформацію
8. Які наслідки визнання договорів та додаткових угод нікчемними/недійсними
9. Які наслідки роботи органів контролю: аналізуємо судову практику
СПІКЕР
Ярослава ДУБРОВА,
консультант з публічних закупівель, юрист

Досвід роботи:
Держфінінспекція, ГоловКРУ (нині Держаудитслужба) (заступник начальника відділу моніторингу державних закупівель); Мінекономрозвитку (підрозділ скарг та контролю Департаменту держзакупівель); Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА; АДПСУ (Міжнародно-правовий департамент).
Незалежний експерт в KSE. Член експертної ради при Transparency International

РЕГЛАМЕНТ
12 жовтня, КИЇВ

9:20—10:00

9:20—10:00

Реєстрація
ВЕЛКАМ-КАВА

10:00—12:30

10:00—12:30
ЧАСТИНА I:
1. Хто формує проєкт договору та що має врахувати уповноважена особа
2. Які умови прописувати у договорах, укладених без використання ЕСЗ
3. Що має містити проєкт договору про закупівлю та як його умови можуть вплинути на виконані зобов'язання
4. Що врахувати у договорах на закупівлю електроенергії та комунальних послуг


12:30—13:15

12:30—13:15

ОБІДНЯ ПЕРЕРВА

13:15—15:45

13:15—15:45
ЧАСТИНА II:
5. На які умови договорів підряду звернути увагу
6. Що врахувати у договорах, укладених під час закупівлі у Прозорро Маркет
7. Як правильно оприлюднювати інформацію
8. Які наслідки визнання договорів та додаткових угод нікчемними/недійсними
9. Які наслідки роботи органів контролю: аналізуємо судову практику

15:45—16:00

15:45—16:00

ВЕЧІРНЯ КАВО-ПАУЗА
Учасники семінару отримають:
  • навчання та консультації від спікера
  • презентацію в електронному вигляді
  • сертифікат, що підтверджує участь у заході
  • канцелярське приладдя
  • ранкову каву, обід та каво-паузу

Вартість участі 4990 грн
Вартість участі для передплатників 4490 грн
Місце проведення:
Київ,
вул. Малишка, 1, готель"Братислава", зала "Парламент",
2 поверх
Контакти
докладна інформація —
у Департаменті
освітніх програм MCFR

profseminar.com.ua
0 800 21 12 20

(усі дзвінки по Україні безплатні)

Made on
Tilda