Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни
Семінар для керівників
Ідея
Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:

  • навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
  • окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
  • наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.
• Що таке якісна медична допомога

• Якість із погляду медичного працівника

• Якість із погляду пацієнта

• Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти

• Контроль якості обслуговування пацієнтів
• Пам'ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати

• Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи

• Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити

• Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту

• Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій

Покращуємо якість медичної допомоги

Війна конфліктам не перешкода

За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров'я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
Програма заходу
1
2
3
Відповіді на запитання
Відеозапис навчання
Презентації в електронному вигляді
Бонуси для учасників
Електронний сертифікат (10 балів)

Обід та ранкова кава*
* за участі офлайн
Онлайн-трансляція
Лектор
Олег Юдін
адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, автор книг «Приватна медична практика», «Безпечна медична практика» та понад
150 публікацій у провідних ділових виданнях країни. Олег Юдін має більше 20 років юридичної практики і понад 15 років проводить юридичні семінари та тренінги для медпрацівників. Основна спеціалізація — медичне і підприємницьке право. Ментор і спікер у «Школі медичного права»
Перша частина
• Що таке якісна медична допомога
• Якість із погляду медичного працівника
• Якість із погляду пацієнта
• Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти
• Контроль якості обслуговування пацієнтів
Регламент
23 серпня
9:20 – 10:00
Реєстрація учасників. Ранкова кава*
10:00
Початок онлайн-трансляції
10:00 – 12:30
12:30 – 13:15
Перерва. Обід*
Покращуємо якість медичної допомоги
Друга частина
Війна конфліктам не перешкода
• Пам'ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати
• Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи
• Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити
• Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту
• Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій
13:15- 16:00
За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров'я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
*офлайн
*офлайн
Вартість семінару
1590 грн
Ціну знижено до 19 серпня
2350 грн
ОНЛАЙН - СЕМІНАР
ОФЛАЙН - СЕМІНАР
2600 грн
Окремий вхід до конференц-зали з подвір'я
Як дістатися. При виході зі станції Лук'янівська потрібно рухатися праворуч. Вийшовши з метро рухайтеся праворуч до підземного переходу через вулицю Січових Стрілців. По іншій стороні дороги вам потрібно рухатися прямо, близько 5-7 хв. Поверніть ліворуч на вул. Студентська (орієнтир ресторан VINO E CUCINA). Рухайтеся прямо по вулиці, далі ви побачите FORUM Business City, проходьте до комплексу та прямуйте до входу 1С (на картинці).

Ви побачите вхід до конференц-зали, спускайтеся по сходам ми вже чекаємо на вас!

FORUM Business City
вул. Пимоненка 13 (корпус 1С),
Київ
(метро Лук'янівська)
Місце проведення:
КОНФЕРЕНЦ
ЗАЛА
Є УКРИТТЯ
Фотозвіт минулого семінару
Партнер заходу
Домівка для найкращих бізнесів

Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
0 800 21 20 12
(усі дзвінки по Україні безплатні)

Докладна
інформація за телефоном
Close
Заповніть, будь ласка, форму нижче та ми з Вами зв'яжемось. Наш робочий графік пн-пт з 9:00 до 18:00
Якщо у вас є питання стосовно оформлення документів про оплату навчання, залишайте запит у формі
Made on
Tilda