Чи потрібно в умовах воєнного стану надавати якісну медичну допомогу? Звісно. На семінарі детально розглянемо, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.
Якщо ж конфлікт із пацієнтом таки відбувся, наш експерт надасть покроковий алгоритм дій, щоб уникнути його загострення. Зокрема:
навчить діяти у випадку, якщо пацієнт написав скаргу;
окреслить межі відповідальності лікаря та закладу охорони здоров'я;
наведе алгоритми захисту та приклади із судової практики.
• Що таке якісна медична допомога
• Якість із погляду медичного працівника
• Якість із погляду пацієнта
• Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти
• Контроль якості обслуговування пацієнтів
• Пам'ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати
• Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи
• Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити
• Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту
• Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій
Покращуємо якість медичної допомоги
Війна конфліктам не перешкода
За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров'я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, автор книг «Приватна медична практика», «Безпечна медична практика» та понад 150 публікацій у провідних ділових виданнях країни. Олег Юдін має більше 20 років юридичної практики і понад 15 років проводить юридичні семінари та тренінги для медпрацівників. Основна спеціалізація — медичне і підприємницьке право. Ментор і спікер у «Школі медичного права»
Перша частина
• Що таке якісна медична допомога • Якість із погляду медичного працівника • Якість із погляду пацієнта • Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти • Контроль якості обслуговування пацієнтів
Регламент
23 серпня
9:20 – 10:00
Реєстрація учасників. Ранкова кава*
10:00
Початок онлайн-трансляції
10:00 – 12:30
12:30 – 13:15
Перерва. Обід*
Покращуємо якість медичної допомоги
Друга частина
Війна конфліктам не перешкода
• Пам'ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати • Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи • Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити • Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту • Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій
13:15- 16:00
За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров'я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика
Як дістатися. При виході зі станції Лук'янівська потрібно рухатися праворуч. Вийшовши з метро рухайтеся праворуч до підземного переходу через вулицю Січових Стрілців. По іншій стороні дороги вам потрібно рухатися прямо, близько 5-7 хв. Поверніть ліворуч на вул. Студентська (орієнтир ресторан VINO E CUCINA). Рухайтеся прямо по вулиці, далі ви побачите FORUM Business City, проходьте до комплексу та прямуйте до входу 1С (на картинці).
Ви побачите вхід до конференц-зали, спускайтеся по сходам ми вже чекаємо на вас!
FORUM Business City
вул. Пимоненка 13 (корпус 1С), Київ (метро Лук'янівська)